پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

معرفی هتل 5 ستاره کرون پلازا آنتالیا + فیلم

سایت تخصصی معرفی بهترین هتل های ترکیه

معرفی هتل 5 ستاره کرون پلازا آنتالیا + فیلم

۱۳۰ بازديد
هتل 5 ستاره کرون پلازا آنتالیا درساحل زیبای آنتالیا، یعنی ساحل ۸ کیلومتری کونیالتی (Konyaalti) قرار دارد. هتل کرون پلازا آنتالیا در فاصله حدودا 10 دقیقه ای مرکز شهر قرار دارد. فرودگاه آنتالیا (Antalya Airport) نیز در فاصله ۳۰ کیلومتری هتل کرون پلازا آنتالیا واقع گردیده است.
 محل هتل کرون پلازا آنتالیا
هتل 5 ستاره کرون پلازا آنتالیا درساحل زیبای آنتالیا، یعنی ساحل ۸ کیلومتری کونیالتی (Konyaalti) قرار دارد. هتل کرون پلازا آنتالیا در فاصله حدودا 10 دقیقه ای مرکز شهر قرار دارد. همچنین در نزدیکی هتل کرون پلازا آنتالیا تعدادی آثار تاریخی و مراکز تفریحی نیز وجود دارند. فرودگاه آنتالیا (Antalya Airport) نیز در فاصله ۳۰ کیلومتری هتل کرون پلازا آنتالیا واقع گردیده است.
امکانات هتل کرون پلازا آنتالیا

هتل کرون پلازا آنتالیا در سال ۲۰۰۹ ساخته شده است و در مجموع ۱۹۴ اتاق دارد. هتل کرون پلازا آنتالیا دارای اتاق‌های متفاوتی می باشد که شامل اتاق‌های لوکس و مجلل با چشم‌اندازی فوق‌العاده از دریای مدیترانه و کوه‌های آن منطقه است. همچنین هتل کرون پلازا آنتالیا دارای تهویه‌ی مطبوع در فضاهای عمومی، لابی با چک‌اوت و پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات، صرافی، آسانسور، زمین بازی کودکان، اتاق کنفرانس و پارکینگ می باشد.




    در مجاورت ساحل معروف کنیالتی هتل پنج‌ستاره کرون پلازا با چشم‌اندازی زیبا از دریای مرمره در شهر آنتالیا قرار دارد. مراکز تفریحی شهر ازجمله پارک ساحلی و پارک یاوز اوزکان در نزدیکی هتل واقع شده‌اند.

    اتاق‌ها دارای سیستم تنظیم هوای دستی، سیستم گرمایشی، مینی‌بار، تلویزیون، فضای نشیمن و نمایی رو به دریا می‌باشند. همچنین در برخی اتاق‌ها حمام جکوزی موجود است.

    این هتل سه رستوران دارد که انواعی از غذاهای ترکی و بین‌المللی را ارائه می‌کنند. صبحانه روزانه به‌صورت بوفه سرو می‌شود. امکان صرف غذا در تراس بیرونی مهیا می‌باشد.

    استخر شنا، استخر در فضای بیرونی، سالن بدنسازی مدرن و مجهز، پنجره‌های قدی با نمایی از آنتالیا، مرکز اسپا شامل سونا، حمام ترکی، روسی و اتاق برفی ازجمله تسهیلات سلامتی هتل کرون پلازا می‌باشد. از دیگر امکانات رفاهی هتل می‌توان به اینترنت وای‌فای، پارکینگ، خدمات خشک‌شویی و اتوکشی، امکان کرایه اتومبیل، امکان تبدیل ارز، انبار چمدان و خدمات کانسیرج ازجمله امکانات رفاهی این هتل می‌باشد. پذیرش هم به‌صورت ۲۴‌ساعته آماده پاسخگویی خواهد بود. (لازم به ذکر است هریک از موارد فوق ممکن است مشمول پرداخت هزینه جداگانه باشند)


همچنین کارکنان هتل بسیار خوش برخورد و مسلط به زبان‌های مختلف مانند روسی، فرانسه، انگلیسی، آلمانی و عربی بوده و در کلیه امور از جمله کرایه خودرو و دوچرخه به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به مسافران هستند. علاوه بر این، فرهنگسرای آتاتورک و نمایشگاه اکسپو ۲۰۱۶ آنتالیا به ترتیب در فاصله ۵٫۳ و ۲۹ کیلومتری از این هتل قرار دارند. از نکته‌های قابل توجه اینکه ورود حیوانات خانگی به این هتل غیر مجاز است.

    این هتل ۵ ستاره و دارای ۱۹۴ اتاق است.
    امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم رایگان، اسپا، ترنسفر فرودگاهی، استخر روباز، رستوران با منوهای خاص مانند منوی رژیمی و کودکان، بوفه، پارکینگ رایگان، سشوار، حوله مجزا برای سرویس بهداشتی و استخر، اسباب بازی استخر برای کودکان، تلویزیون تخت ماهواره‌ای، تلفن، خشکشویی، اتاق و زمین بازی، سونا، سالن ورزشی، اسپا، کرایه خودرو و دوچرخه، نگهداری کودک، سالن کنفرانس، محوطه مخصوص افراد سیگاری، فروشگاه‌ها، سیستم تهویه مطبوع، آسانسور، سالن زیبایی و ...

اتاق های هتل کرون پلازا آنتالیا


تمامی اتاق‌های هتل کرون پلازا آنتالیا دارای حمام اختصاصی همراه با دوش و سشوار، تخت دونفره یا کینگ‌سایز، خط تلفن مستقیم، تلویزیون ماهواره‌ای/کابلی، رادیو، دسترسی به اینترنت، گاوصندوق، مینی‌بار، چای‌ساز و قهوه‌ساز، لوازم اتو، بالکن یا تراس و همچنین سیستم تهویه و گرمایشی مجزای قابل تنظیم می باشند. همچنین هتل کرون پلازا آنتالیا دارای امکانات تفریحی و ورزشی بسیاری مانند صندلی و چتر آفتاب در ساحل و استخر، استخر سرپوشیده و روباز، بوفه‌ی استخر، باشگاه ورزشی، مرکز ماساژ، حمام ترکی، استخر آب گرم،‌ انواع خدمات ماساژ و زیبایی، سونا و حمام بخار است.
غذاهای هتل کرون پلازا آنتالیا

در هتل کرون پلازا آنتالیا صبحانه به صورت بوفه سرو می‌شود و ناهار و شام را نیز می‌توان از منوی رستوران هتل سفارش داد.
آدرس سایت هتل کرون پلازا آنتالیا

www.crowneplazahotel.com

معرفی نرم افزار ساده برش فیلم برای کامپیوتر ویندوز 10

1- نرم افزار Photo

بهترین و در دسترس ترین نرم افزار ساده برش فیلم برای کامپیوتر ویندوز 10، Photos می باشد. این نرم افزار تقریباً روی تمامی کامپیوتر و لپ تاپ های دارای ویندوز 10 نصب شده است. از آن می توانید برای برش و ویرایش فیلم های خود استفاده نمایید.

1- برای انجام اینکار روی فیلم مورد نظر خود کلیک راست کرده و از بخش Open with آن را با Photos باز کنید.

2- به این ترتیب می توانید فیلم را در محیط Photos مشاهده نمایید. در بخش بالای فیلم نوار ابزاری در اختیار شما قرار داده شده است. با انتخاب Edit & Create از این بخش وارد بخش ویرایشگر فیلم شوید.

3- برای بریدن بخشی از فیلم گزینه Trim را انتخاب کنید. با استفاده دو مکان نمایی در اختیار شما قرار داده می شود بخش ابتدایی و انتهایی مورد نظر خود را انتخاب نمایید. برای اینکه بتوانید بهتر نقطه شروع و پایان را مشخص نمایید فیلم را اجرا کنید. به این ترتیب بخش انتخابی شما اجرا خواهد شد و در صورت نیاز می توانید آن را تغییر دهید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.