پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

آشنایی با هتل رنایسانس ایزمیر

سایت تخصصی معرفی بهترین هتل های ترکیه

آشنایی با هتل رنایسانس ایزمیر

۱۲۵ بازديد
هتل Renaissance Izmir Hotel با خدمات بی نظیر خود پذیرای مهمانان میباشد.

برای راحتی میمانانمان همواه سعی نموده ایم تا امکاناتی فراتر از انتظارات آنان فراهم آوریم.میهمانان عزیز می توانند از اتاقهای راحت هتل لذت ببرندموقعیت این هتل، دسترسی به اماکن توریستی را آسان ساخته است.این هتل دارای اتاق های فوق العاده تمیز می باشد.خدمات کارکنان متعهد و حرفه ای هتل موجب شده تا هتل به هدف نهایی تمام گردشگران تبدیل شود.امکانات رفاهی هتل شامل استخر سر پوشیده ، حمام ترکی ، سونا ، ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم می باشد.این هتل دارای 110 اتاق می باشد.شیشه های دوجداره اتاق ها نیز از ورود هرگونه سر و صدا درهنگامی که شما چرت میزنید؛ جلوگیری میکند.
اگر بدنبال یک هتل مجلل می گردید که بتواند آرامش را برای دارایی های گرانبهای شما به ارمفان بیاورد می توانید درخواست بخش صندوق امانات را بدهید . در این هتل می توانید از سونای بخار ویژه‌ای که برای مسافرین طراحی شده است استفاده نمایید . پیشخدمت های دوره دیده‌ای که در هر ساعت از شبانه روز آمده سرویس دهی به شما می باشند . این هتل دارای رستوران نیز می باشد . . . . دسترسی به اینترنت بیسیم در محدودهای عمومی این هتل به گونه‌ای تعبیه شده است که می توانید از آن بخوبی استفاده نمایید . شاید برای شما هم پیش بیاید که لباس‌هایتان چرک یا کثیف شود ، اما پیشنهاد این هتل برای شما بخش لباس شویی و خشک شویی کاملا پیشرفته آن است . شما می توانید بعد از یک روز پرمشغله درخواست یک ماساژ خاص را داشته باشید و این هتل برای شما آن را فراهم کرده است . . سونای خشک و دیگر هیچ ، برای مسافران یک محیط خاص را در نظرگرفته است . استخر سرپوشیده چهار فصل نیز در انتظار میهمانان این هتل می باشد . مسافرین این هتل می توانند از مرکز تجاری کاملا مدرن مجموعه استفاده کنند . . اگر اهل تناسب اندام هستید و به باشگاه بدنسازی می روید نگران باشگاه خود نباشید در این هتل باشگاه تناسب اندام مجهزی را پیدا خواهید کرد . این هتل از امکانات بسیار پیشرفته سمینارها و اتاق‌های مربوط به سمینارها و جلسات برخوردار می باشد . اگر با ماشین خود به سفر میروید و یا در سفر ماشینی اجاره می کنید پارکینگ ایمن این هتل به شما خواب راحتی را هدیه میدهد . ناتوانایی های جسمی را می توان جور دیگری دید بشرط آنکه آسایش و تمهیدات از قبل برنامه ریزی شده باشد . .

اين هتل با داشتن فروشگاه هاي متعدد به خود ميبالد.يک صرافي نيز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود ميباشد.هتل داراي کتابخانه مي باشد.در صورت درخواست مسافرين، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت.برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد.کارکنان ما به انگلیسی ،ترکی و فرانسوی صحبت مي کنند.سیستم اینترنت پر سرعت بی سیم با تکنولوژی وای فای به صورت کاملا رایگان در این هتل برقرار می باشد، که همه میهمانان می توانند با استفاده از دستگاه های مجهز به وای فای مثل انواع نوت بوک ها و گوشی همراه به اینترنت متصل و از همه امکانات اینترنت، نظیر چک کردن ایمیل، چت صوتی و تصویری و دانلود فایلهای مختلف استفاده کنند.

آدرس :

Akdeniz Mah., Gaziosmanpasa Bulvari, No:16 Konak , Konak, 35210 Izmir, Turkey


دلایل انتخاب هتل رانایسانس ایزمیر:

  •     پاکیزگی بسیار عالی هتل
  •     قیمت مناسب نسبت به امکانات عالی ارائه شده در مقایسه با سایر هتل های ازمیر
  •     فاصله نزدیک با اکثر مکان های توریستی و تفریحی ازمیر، باعث صرفه جویی بسیار زیاد در زمان و هزینه رفت و آمد شما می گردد.
  •     وجود پرسنل مجرب، حرفه ایی، با اخلاق و دوره دیده
  •     خدمات چک کردن سریع در زمان تحویل گرفتن و یا تحویل دادن اتاق ها
  •     امکانات حمام سنتی
  •     بوفه غذای مخصوص برای بچه ها
  •     وجود استخر کودکان
  •     اجرای موسیقی زنده
  •     استخر با دایو شیرجه
  •     دارای سونا
  •     اسنک بار
  •     اتاق های ضد صدا
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.