پنجشنبه ۳۰ فروردین ۰۳

بهترین هتل های ۵ ستاره شهر آنکارا

سایت تخصصی معرفی بهترین هتل های ترکیه

بهترین هتل های ۵ ستاره شهر آنکارا

۱۳۷ بازديد
بهترین هتل های ۵ ستاره شهر آنکارا 

آنکارا پایتخت ترکیه به عنوان نماد استقلال و مدرنیته مردم ترکیه است. در محله های مختلف این شهر ترکیبی از المان ها مدرن و تاریخی را می بینید که شهری جذاب را برای گردشگران به وجود آورده است. سفر به این شهر فرصتی منحصر به فرد برای تجربه فرهنگ و معماری ترکیه است. اگر قصد سفر به این شهر را داشته باشید حتما به دنبال هتلی مناسب برای اقامت می گردید. ما در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین هتل های ۵ ستاره آنکارا آشنا کنیم، پس در ادامه با الی گشت همرا باشید.

 

هتل بیلکنت آنکارا | Bilkent Hotel 

این هتل یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره آنکارا و بسیار مجلل است که انتخاب بسیاری از مسافران خارجی و نمایندگان بازرگانی بسیاری از شرکت ها می باشد. بیلکنت هتل و مرکز کنفرانس آنکارا (Bilkent Hotel and Conference Center) یکی از انتخاب های مناسب برای افرادی است که هم تجملات را می خواهند و هم تجهیزات مناسب برای برگزاری یک کنفرانس! این هتل بسیار مجلل طرفداران پر و پا قرص خودش را دارد. هتل بیلکنت در مکانی بسیار آرام اما با دسترسی مناسب قرار گرفته است. مسافران این هتل می توانند تا در هر ساعت از روز که به هتل مراجعه کنند و از امکانات این هتل استفاده نمایید.


امکانات رفاهی و تفریحی هتل بیلکنت آنکارا

مهمانان می توانند با پرداخت هزینه ای جداگانه از خدمات هتل برای ترانسفر شهری و یا ترانسفر فرودگاهی بهره مند شوند. در هنگام انتخاب و رزرو این هتل توجه داشته باشید که در شرح خدمات این هتل آورده شده است که اگر بخواهید می توانید تا با پرداخت هزینه ای جداگانه از شکلات و شیرینی، میوه و بطری های آب در این هتل استفاده نمایید.

این هتل دارای خدمات پذیرش ۲۴ ساعته است. ساعت تحویل دادن اتاق به مهمانان در این هتل ۱۴ بعد از ظهر تا نیمه ی شب می باشد و برای خالی کردن اتاق های آن تنها تا ساعت ۱۲ بعد از نیمه شب زمان دارید. کارمندان هتل که یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره آنکارا به شمار می رود، می توانند به ۲ زبان ترکی و انگلیسی پاسخگوی مسافران و مراجعان این هتل باشند. اگر شما با قصد تجارت و یا کار به آنکارا سفر می کنید و این هتل را برای اقامت خود برگزیده اید باید این نکته را بدانید که شما می توانید از اتاق جلسات و تجهیزات آن استفاده کنید. دستگاه فکس و فتوکپی برای گروه های کسب و کاری که در این هتل اقامت می کنند، نیازمند پرداخت هزینه جداگانه برای آنان است. در ضمن توجه داشته باشید که شما می توانید از اتاق های کنفرانس این هتل استفاده نمایید.

تراس خورشیدی، باغ مجزا و مکان مخصوص باربیکیو برای مراجعین و ساکنین هتل یکی از موارد انتخابی و مناسب در این هتل است. علاوه بر این مسافران می توانند از خدمات باشگاه سلامتی هتل، استخر روباز و سالنی، استخر کودکان، سونا و جکوزی و همچنین استخر آب سرد در این هتل برای همه در دسترس و موجود می باشد. باشگاه بدنسازی، یوگا و دیگر ورزش ها تحت نظر مربیان مجرب در این مجموعه برای همه نیز ارائه می گردد. ورزش های دیگری همچون تنیس و گلف از جمله ی فعالیت های ورزشی است که در این هتل برای مراجعین و مسافران در دسترس است. در بیلکنت هتل و مرکز کنفرانس آنکارا می توانید در صورت دلخواه صبحانه ی خود را در اتاق خود میل نمایید. این هتل دارای موسیقی زنده ی شبانه نیز می باشد.

 
 

هتل هیلتون آنکارا | Ankara Hilton

این هتل که یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره آنکارا می باشد، در سراسر جهان، شعبات مختلف و البته معروفی دارد. هتل هیلتون آنکارا (Ankara Hilton) یکی از انتخاب های افرادی است که حداقل برای یک بار به شهر آنکارا سفر کرده اند و در این هتل برای یک بار هم که شده، اقامت نموده اند. این هتل بسیار مجلل و پر امکانات است و طرفداران پر و پا قرص خودش را دارد. هتل هیلتون در یک مکان بسیار آرام اما با دسترسی مناسب قرار گرفته است و با مراکز مختلف شهری و همچنین مراکز تفریحی آنکارا فاصله ای مناسب دارد. این هتل خودش به خاطر امکانات بالایش یک مرکز تفریحی هم به حساب می آید و حتی بسیاری از مراجعان آن، مسافر هم نیستند. مسافران این هتل می توانند تا در هر ساعت از روز که به هتل مراجعه کنند و از امکانات این هتل استفاده نمایید.

 

خدمات رفاهی و تفریحی هتل هیلتون آنکارا

این هتل دارای خدمات پذیرش ۲۴ ساعته است و در هر زمانی که مسافر و یا مراجعی به این هتل مراجعه نمایند، می توانند به آسانی اتاق رزرو شده را دریافت نمایند. توجه داشته باشید که ساعت تحویل دادن اتاق به مهمانان در این هتل ۱۴ بعد از ظهر تا نیمه ی شب می باشد و برای خالی کردن اتاق های آن تنها تا ساعت ۱۲ بعد از ظهر زمان دارید. کارمندان هتل می توانند به ۲ زبان ترکی و انگلیسی پاسخگوی مسافران و مراجعان این هتل باشند.

خدمات این هتل برای اتاق های مسافران عبارتند از خدمات نظافت روزانه ی اتاق های هتل، سرویس کامل اتاق ها و در صورت نیاز مسافر و همچنین درخواست افزایش امنیت اتاق های هتل. در این یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره آنکارا برای مسافران خدمات حمل و نقل فرودگاهی و خدمات ویژه ی ارتباطی از جمله اینترنت پر سرعت بی سیم، دستگاه فکس و فتوکپی و تمکانات برگزاری جلسات تدارک دیده شده است که در صورت تمایل در همه جای هتل برایشان قابل دسترس می باشد.

تراس خورشیدی، باغ مجزا و مکان مخصوص باربیکیو برای مراجعین و ساکنین هتل یکی از موارد انتخابی و مناسب در این هتل است. علاوه بر این مسافران می توانند از خدمات باشگاه سلامتی هتل، استخر روباز و سالنی، استخر کودکان، سونا و جکوزی و همچنین استخر آب سرد در این هتل برای همه در دسترس و موجود می باشد. باشگاه بدنسازی، یوگا و دیگر ورزش ها تحت نظر مربیان مجرب در این مجموعه برای همه نیز ارائه می گردد. ورزش های دیگری همچون تنیس و گلف از جمله ی فعالیت های ورزشی است که در این هتل برای مراجعین و مسافران در دسترس است. در هتل هیلتون آنکارا می توانید در صورت دلخواه صبحانه ی خود را در اتاق خود میل نمایید. این هتل دارای موسیقی زنده ی شبانه نیز می باشد.

 
 

هتل گرین پارک آنکارا | The Green Park Hotel Ankara

یکی دیگر از بهترین هتل های ۵ ستاره آنکارا در کشور ترکیه که بین مسافران و کسانی که سابقه ی حضور در شهر آنکارا و این هتل را دارند گزینه ای مجلل و مناسب محسوب می شود. هتل گرین پارک آنکارا (The Green Park Hotel Ankara) از جمله ی هتل های پر طرفدار است که توجه بسیاری از کسانی که خارجی هستند و به این شهر می آیند را جلب نموده است. این هتل در یک مکان بسیار آرام قرار گرفته است و با مراکز خرید فاصله ای تقریبا کم دارد. این هتل دارای باشگاه سلامتی است و شما می توانید در هر ساعت از روز که به هتل مراجعه می کنید، ازامکانات این باشگاه استفاده نمایید.

 

خدمات رفاهی و تفریحی هتل گرین پارک آنکارا

مهمانان این هتل می توانند با پرداخت هزینه ای جداگانه از خدمات ترانسفر هتل برای ترانسفر شهری و یا ترانسفر فرودگاهی بهره مند شوند. دارای خدمات پذیرش ۲۴ ساعته است و در هر زمانی که مسافر و یا مراجعی به این هتل مراجعه نمایند، می توانند به آسانی اتاقی که رزرو کرده بوده اند را دریافت نماید. توجه داشته باشید که ساعت تحویل دادن اتاق به مهمانان در این هتل ۱۳ ظهر تا نیمه ی شب می باشد و برای خالی کردن اتاق های آن تنها تا ساعت ۱۲ بعد از ظهر زمان دارید. کارمندان هتل می توانند به زبان های ترکی و انگلیسی پاسخگوی شما باشند. در این هتل برای مسافران خدمات ویژه ی ارتباطی از جمله اینترنت پر سرعت بی سیم، امکانات فکس و فتوکپی و امکانات برگزاری جلسات تدارک دیده شده است که در صورت تمایل در همه جای هتل برایشان قابل دسترس می باشد.

داشتن پارکینگ رایگان بدون نیاز به رزرو قبلی و اینترنت پر سرعت رایگان در تمامی نقاط هتل از جمله ی دیگر خدمات این هتل است اما با این حال بهتر است که رزرو پارکینگ را داشته باشید چون این هتل در فصل های تابستان و پاییز نسبتا شلوغ می شود. دیگر خدمات این هتل به تفیک از یکدیگر، دوربین های امنیتی، چندین فروشگاه و غرفه برای فروش سوغاتی، خدمات خشکشویی و اتوکشی، گاوصندوق و صندوق امانات و همچنین اتاق هایی مخصوص برای استعمال دخانیاتی می باشد که همه این امکانات در یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره آنکارا فراهم شده است.

در این هتل همانطور که بالاتر اشاره کردیم مسافران می توانند از خدمات باشگاه سلامتی این هتل استفاده نمایند. استخر روباز و سالنی، استخر کودکان و استخر با خاصیت درمانی برای مسافران و البته مراجعان بیرونی این هتل در دسترس و موجود است. از دیگر خدمات استخر این مجموعه سونا و جکوزی و همچنین استخر آب سرد می باشد.علاوه بر آن، باشگاه بدنسازی، یوگا و دیگر ورزش ها تحت نظر مربیان کارکشته در این مجموعه ارائه می گردد. ورزش های دیگری همچون تنیس، گلف، دارت از جمله ی فعالیت هالی ورزشی است که در این هتل برای مراجعین و مسافران در دسترس است. در هتل گرین پارک آنکارا می توانید در صورت دلخواه صبحانه ی خود را در اتاق خود میل نمایید.

 
 

هتل برا آنکارا | Bera Ankara Hotel

این هتل از بهترین هتل های ۵ ستاره آنکارا  به شمار می رود و بین مسافران و کسانی که سابقه ی حضور در شهر آنکارا و این هتل را دارند گزینه ای مجلل و مناسب محسوب می شود. هتل برا آنکارا (Bera Ankara) از جمله ی هتل های پر طرفدار است که توجه بسیاری از کسانی که خارجی هستند و به این شهر می آیند را جلب نموده است. این هتل در یک مکان بسیار آرام قرار گرفته است و با مراکز خرید فاصله ای تقریبا کم دارد. این هتل دارای باشگاه سلامتی است و شما می توانید در هر ساعت از روز که به هتل مراجعه می کنید، از امکانات این باشگاه استفاده نمایید.

 

خدمات رفاهی و تفریحی هتل برا آنکارا

مهمانان این هتل می توانند با پرداخت هزینه ای جداگانه از خدمات ترانسفر هتل برای ترانسفر شهری و یا ترانسفر فرودگاهی بهره مند شوند. توجه داشته باشید که اگر بخواهید با پرداخت هزینه شکلات و شیرینی، میوه و بطری آب در اختیار مسافرین و مراجعین این هتل قرار خواهد گرفت. هوای داخل محوطه ی هتل کاملا مطبوع است و در همه جای این هتل دستگاه تهویه ی مطبوع هوا کار گذاشته شده است. این هتل دارای خدمات پذیرش ۲۴ ساعته است و در هر زمانی که مسافر و یا مراجعی به این هتل مراجعه نمایند، می توانند به آسانی اتاقی که رزرو کرده بوده اند را دریافت نماید. ساعت تحویل دادن اتاق به مهمانان در این هتل ۱۳ ظهر تا نیمه ی شب می باشد و برای خالی کردن اتاق های آن تنها تا ساعت ۱۲ بعد از ظهر زمان دارید.

کارمندان هتل می توانند به زبان های ترکی و انگلیسی پاسخگوی شما باشند. خدمات این هتل که از بهترین هتل های ۵ ستاره آنکارا می باشد، همچنین عبارتند از خدمات نظافت روزانه ی اتاق های هتل، سرویس کامل اتاق ها و در صورت نیاز مسافر و همچنین درخواست افزایش امنیت اتاق های هتل. در این هتل برای مسافران خدمات ویژه ی ارتباطی از جمله خدمات برگزاری جلسات، استفاده از دستگاه فکس و فتوکپی و اینترنت پر سرعت بی سیم تدارک دیده شده است که در صورت تمایل در همه جای هتل برایشان قابل دسترس می باشد.

در این هتل همانطور که بالاتر اشاره کردیم مسافران می توانند از خدمات باشگاه سلامتی این هتل استفاده نمایند. استخر روباز و سالنی، استخر کودکان و استخر با خاصیت درمانی برای مسافران و البته مراجعان بیرونی این هتل در دسترس و موجود است. از دیگر خدمات استخر این مجموعه سونا و جکوزی و همچنین استخر آب سرد می باشد.علاوه بر آن، باشگاه بدنسازی، یوگا و دیگر ورزش ها تحت نظر مربیان کارکشته در این مجموعه ارائه می گردد. ورزش های دیگری همچون تنیس، گلف، دارت از جمله ی فعالیت هالی ورزشی است که در این هتل برای مراجعین و مسافران در دسترس است. در هتل برا آنکارا می توانید در صورت دلخواه صبحانه ی خود را در اتاق خود میل نمایید.

 
 

هتل هالیدی این آنکارا | Holiday Inn Ankara

این هتل که در پایتخت اصلی و مهم کشور ترکیه واقع شده است، بین مسافران و کسانی که سابقه ی حضور در شهر آنکارا و این هتل را دارند باز هم برای اقامت در این شهر، این هتل را بر می گزینند. این هتل، هتل هالیدی این آنکارا (Holiday Inn Ankara) است که از جمله بهترین هتل های ۵ ستاره آنکارا است. این هتل در یک مکان بسیار آرام قرار گرفته است و با مراکز خرید فاصله ای تقریبا زیاد دارد. این هتل دارای باشگاه سلامتی است و شما می توانید در هر ساعت از روز که به هتل مراجعه می کنید، از امکانات این باشگاه استفاده نمایید.

 

خدمات تفریحی و رفاهی هتل هالیدی این آنکارا

مهمانان این هتل می توانند با پرداخت هزینه ای جداگانه از خدمات ترانسفر هتل برای ترانسفر شهری و یا ترانسفر فرودگاهی بهره مند شوند. این هتل دارای خدمات پذیرش ۲۴ ساعته است و در هر زمانی که مسافر و یا مراجعی به این هتل مراجعه نمایند، می توانند به آسانی اتاقی که رزرو کرده بوده اند را دریافت نماید. توجه داشته باشید که ساعت تحویل دادن اتاق به مهمانان در این هتل ۱۲ ظهر تا نیمه ی شب می باشد و برای خالی کردن اتاق های آن تنها تا ساعت ۱۳ بعد از ظهر زمان دارید.

کارمندان هتل می توانند به زبان های ترکی و انگلیسی پاسخگوی شما باشند. خدمات این هتل برای اتاق های مسافران عبارتند از خدمات نظافت روزانه ی اتاق های هتل، سرویس کامل اتاق ها و در صورت نیاز مسافر و همچنین درخواست افزایش امنیت اتاق های هتل. در این هتل برای مسافران خدمات ویژه ی ارتباطی از جمله اینترنت پر سرعت بی سیم تدارک دیده شده است استفاده از خدماتی همچون دستگاه فکس و فتوکپی و خدمات برگزاری جلسات از دیگر خدمات این هتل است.

در این هتل که از بهترین هتل های ۵ ستاره آنکارا  است، استخر روباز و سالنی، استخر کودکان و استخر با خاصیت درمانی برای مسافران و البته مراجعان بیرونی این هتل در دسترس و موجود است. از دیگر خدمات استخر این مجموعه سونا و جکوزی و همچنین استخر آب سرد می باشد. علاوه بر آن، باشگاه بدنسازی، یوگا و دیگر ورزش ها تحت نظر مربیان کارکشته در این مجموعه ارائه می گردد. ورزش های دیگری همچون تنیس، گلف، دارت از جمله ی فعالیت هالی ورزشی است که در این هتل برای مراجعین و مسافران در دسترس است.

 
 

هتل گرند آنکارا | Grand Ankara Hotel

این هتل که در سال ۲۰۰۹ ساخته شده است، از بهترین هتل های ۵ ستاره آنکارا می باشد و دارای اتاق های شیک و مجلل و در مجاورت ساختمان پارلمان واقع شده است. با ایستگاه مترو Kizilay حدود ۹۰۰ متر فاصله دارد. دارای یک سالن ورزشی به همراه مرکز سلامتی با امکانات متنوع و همچنین سونا خشک و مرطوب است. رستوران هتل در تمام طول روز غذاهای بین المللی را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد. هتل گرند آنکارا Grand Ankara Hotel تقریبا ۱۰ دقیقه رانندگی با مکان های خرید Tunali Hilmi Caddesi فاصله دارد، فاصله اش با پارک Kugulu تنها ۱٫۳ کیلومتر و با فرودگاه آنکارا ۳۰ کیلومتر است. همچنین این هتل از نظر کاربران سایت های رزواسیون آنلاین دارای امتیاز بالایی است.

 

خدمات رفاهی و تفریحی هتل گرند آنکارا

در این هتل ۵ ستاره شامل امکانات برگزاری جلسات و رویدادها با فضای کنفرانس و ۱۶ اتاق جلسه، مرکز تجاری ۲۴ ساعته، مغازه های هدیه یا دکه روزنامه فروشی می باشد و امکان استفاده از پارکینگ خودرو بدون هزینه اضافی میسر است. همچنین پذیرش ۲۴ ساعته هتل و راهنمای خدمات تور و بلیط به مهمانان ارائه می شود و شما می توانید از انبار چمدان موجود در این هتل نیز در مواقع ضروری استفاده نمایید. قسمت نظافتی هتل شامل نظافت روزانه می باشد و دیگر خدمات شست و شو نظیر اتوشویی، خشکشویی و اتوکشی هزینه ای جداگانه دارد. ایستگاه کامپیوتر، خدمات نگهبانی هتل، خدمات حمل و نقل به فرودگاه با هزینه اضافه، نگهداری یا مراقبت از کودکان (هزینه اضافی)، خدمات لیموزین یا تاکسی شهری، دستگاه فکس، صبحانه بدون هزینه اضافه از دیگر خدمات رفاهی این هتل محسوب می گردد.

کارکنان چند زبانه این هتل به زبان های انگلیسی و ترکی صحبت می کنند. امکان دسترسی به مناطق مخصوص برای کشیدن سیگار، خدمات عروسی، امکان استفاده از سالن آرایش و زیبایی میسر می باشد. اینترنت به صورت سیمی و وای فای کاملا رایگان در تمام محوطه های هتل از جمله رستوران ها، لابی و دیگر محوطه های عمومی در دسترس است و همچنین به روزنامه های رایگان در لابی نیز دسترسی خواهید داشت. برای پذیرش و اخذ اتاق در این هتل که از بهترین هتل های ۵ ستاره آنکارا است، می توانید از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۲۴:۰۰ اقدام کنید و جهت تحویل دادن اتاق باید قبل از ساعت ۱۲:۰۰ اقدام کنید.

در این هتل ۵ ستاره امکانات تفریحی از جمله استخر داخل سالن، مرکز تناسب اندام، خدمات زیبایی، آبگرم و مرکز سلامتی و سونا نیز استفاده کنید، همچنین کافه هتل نیز به مهمانان خود خدمات ارائه می دهد، به گونه ای که مهمانانش می توانند از محیط دلنشین آن استفاده کنند و نوشیدنی دلخواه خود را سفارش دهند و در این مکان دلنشین بنوشند.

 
 

مُونپیک هتل آنکارا | Movenpick Hotel Ankara

یکی دیگر از بهترین هتل های ۵ ستاره آنکارا مُونپیک هتل است که انتخاب بسیاری از مسافران خارجی و نمایندگان بازرگانی برخی از شرکت ها است که ترکیه مقصد آنان است. مُونپیک هتل آنکارا (Movenpick Hotel Ankara) یکی از انتخاب های مناسب برای افرادی است که هم تجملات را می خواهند و هم راحتی را. این هتل بسیار مدرن طرفداران پر و پا قرص خودش را دارد. هتل بیلکنت در مکانی بسیار آرام اما با دسترسی مناسب قرار گرفته است. مسافران این هتل می توانند تا در هر ساعت از روز که به هتل مراجعه کنند و از امکانات این هتل استفاده نمایید.

 

خدمات رفاهی و تفریحی مُونپیک هتل آنکارا

تمامی مهمانان این هتل می توانند با پرداخت هزینه ای جداگانه از خدمات ترانسفر هتل برای ترانسفر شهری و یا ترانسفر فرودگاهی بهره مند شوند. در هنگام انتخاب و رزرو این هتل توجه داشته باشید که در شرح خدمات این هتل آورده شده است که اگر بخواهید می توانید تا با پرداخت هزینه ای جداگانه از شکلات و شیرینی، میوه و بطری های آب در این هتل استفاده نمایید. توجه داشته باشید که ساعت تحویل دادن اتاق به مهمانان در این هتل ۱۳ بعد از ظهر تا نیمه ی شب می باشد و برای خالی کردن اتاق های آن تنها تا ساعت ۱۲ بعد از نیمه شب زمان دارید. کارمندان هتل می توانند به ۲ زبان ترکی و انگلیسی پاسخگوی مسافران و مراجعان این هتل باشند. در این هتل برای مسافران خدمات ویژه ی ارتباطی از جمله اینترنت پر سرعت بی سیم تدارک دیده شده است که در صورت تمایل در همه جای هتل برایشان قابل دسترس می باشد. دستگاه فکس و فتوکپی و امکانات برگزاری جلسات از دیر خدمات هتل است.

در ضمن توجه داشته باشید که شما می توانید از اتاق های کنفرانس این هتل که از بهترین هتل های ۵ ستاره آنکارا می باشد، استفاده نمایید. داشتن پارکینگ رایگان بدون نیاز به رزرو قبلی و اینترنت پر سرعت بی سیم در تمامی نقاط هتل از جمله ی دیگر خدمات این هتل است. از دیگر خدمات این هتل می توان از دوربین های امنیتی، چندین فروشگاه و غرفه برای فروش سوغاتی، خدمات خشکشویی و اتوکشی، گاوصندوق و صندوق امانات و همچنین اتاق هایی مخصوص برای استعمال دخانیات می باشد.

خدمات باشگاه سلامتی هتل، استخر روباز و سالنی، استخر کودکان، سونا و جکوزی و همچنین استخر آب سرد در این هتل برای همه در دسترس و موجود می باشد. باشگاه بدنسازی، یوگا و دیگر ورزش ها تحت نظر مربیان مجرب در این مجموعه برای همه نیز ارائه می گردد. یکی از خدمات درمانی و پزشکی این مجموعه به مسافرانش، ارائه ی خدمات سم زدایی است. ورزش های دیگری همچون تنیس و گلف از جمله ی فعالیت های ورزشی است که در این هتل برای مراجعین و مسافران در دسترس است. در مُونپیک هتل آنکارا می توانید در صورت دلخواه صبحانه ی خود را در اتاق خود میل نمایید.

 
 

هتل رادیسون بلو آنکارا | Radisson Blu Ankara

هتل رادیسون بلو (Radisson Blu) از هتل های زنجیره ای و معروف دنیاست و یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره آنکارا به شمار می رود که در شهرهای بزرگ و گردشگری شعبه دارد و یکی از شعبه های خودش را در خیابان استقلال آنکارا زده است. هتل ۵ ستاره رادیسون بلو یک ساختمان چند طبقه و سفید رنگ است که ۲۰۲ اتاق دارد. تنوع اتاق های هتل باعث می شود که بتوانید اتاقی مطابق با سلیقه خود را به راحتی پیدا کنید. این هتل با موقعیت مکانی خوب، اتاق های تمیز و خدمات عالی دقیقا همان چیزی است که هر مسافری از هتل خود انتظار دارد. کارکنان هتل مودب و کمک رسان هستند و بیشتر آن ها توانایی صحبت کردن به زبان انگلیسی را دارند.

 

خدمات رفاهی و تفریحی هتل رادیسون بلو آنکارا

در همه قسمت های هتل وای فای رایگان هست که با سرعت خوبی که دارند همه نیازهای اینترنتی تان را پوشش می دهند. هتل چند تا رستوران دارد که غذاهای ترکی و بین المللی دارند. قسمت هیجان انگیز رستوران، صبحان بوفه و متنوع آن است! می توانید مدت زیادی را در رستوران بمانید و هر خوراکی و غذایی که دوست داشتید را امتحان کنید. صبحانه کامل و مفصلی که در این هتل سرو می شود یکی از دلایل انتخاب این هتل است. اگر رژیمی هستید می توانید از بین منوهای رژیمی غذای مورد علاقه تان را سفارش دهید و نگران این نباشید که در سفر برنامه غذایی تان تغییر می کند.

در روبروی هتل پارک موضوعی بزرگی هست که اگر در طبقات بالاتر باشید چشم انداز پارک را از اتاق خود می بینید. می توانید عصرها به این پارک بروید و در مسیرهای زیبای آن گردش و پیاده روی کنید. در اطراف هتل کافه های زیای هست که دست شما را در انتخاب غذاهای متنوع باز می گذراند. فاصله هتل تا فرودگاه بین‌ المللی اسن ‌بوغا ۲۲ کیلومتر است و اگر از هتل بخواهید و هزینه آن را پرداخت کنید هتل برایتان ترانسفر فرودگاهی تدارک می بیند.

هتل امکاناتی مثل اتاق جلسه، فکس، کپی و مرکز بیزنس دارد که آن را گزینه ای مناسب برای سفرهای کاری کرده است. خدمات گردشگری هتل برای کسانی که به دنبال گشت شهری هستند خیلی مناسب است،  برای گشت و گذار در قسمت های دیدنی شهر می توانید در این تورها و گشت های شهری شرکت کنید. از دیگر امکانات هتل لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، تبدیل ارز و .. است.

 
 

هتل شرایتون آنکارا | Sheraton Ankara

هتل شرایتون (Sheraton) از هتل های لوکس و یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره آنکارا است که در مرکز شهر قرار دارد. در این هتل ۳۱۱ اتاق وجود دارد و می توانید از بین اتاق های یک تخته و چند تخته و همچین سوییت های لوکس آن هر کدام دوست داشتید را انتخاب کنید. می توانید در هنگام عصر و غروب به تراس بروید و محو تماشای چشم اندازهای پانارومایی از شهر شوید. در این اتاق ها امکانات زیادی مثل حمام و تلویزیون دارید که اقامتی راحت و لذتبخش را برایتان رقم می زنند. در همه اتاق ها و قسمت های هتل وای فای رایگان و پرسرعت وجود دارد که نیازهای اینترنتی شما را کاملا برآورده می کنند.

خدمات رفاهی و تفریحی هتل شرایتون آنکارا

در هتل عابربانک های زیادی هست که برای گرفتن پول نقد می توانید از آن ها استفاده کنید حتی اگر نیازی به تبدیل ارز داشتید می توانید در همین هتل اقدام کنید. از دیگر امکانات هتل خدمات لاندری، اتوکشی، خشکشویی و واکس است که خیال شما را از بابت ظاهر لباس ها و کفش راحت می کنند. امکانات بیزنسی هتل شامل اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس و کپی است که اگر در سفر کاری باشید می توانید از این امکانات هتل هم استفاده کنید. هتل در موقیعت مکانی خوبی قرار دارد و در بیشتر اتاق های آن چشم انداز جذابی از شهر وجود دارد.

در این هتل رستوران های زیادی هست که دست شما را در انتخاب غذاهای متنوع و خوشمزه باز می گذارند. غذاهای عثمانی و ترکی اصیلی را می توانید در این هتل میل کنید که نمونه آن ها حتی در بهترین رستوران های شهر هم پیدا نمی شود. اگر رژیم غذایی خاصی دارید با اقامت در این هتل نگران این نباشید که برنامه غذایی تان به هم می خورد چون در این رستوران ها منوهایی مخصوص برای افراد رژیمی وجود دارد که می توانید از بین آن ها غذاهای خودتان را انتخاب کنید. حتی برای بچه ها هم غذاهایی ویژه و خوشمزه پخته می شود و اگر کودکی همراه خود داشته باشید با دیدن غذاهای خوشمزه و رنگارنگ حتما اشتهایش چند برابر می شود. حتما می دانید که صبحانه های ترکی تا چه اندازه متنوع و خوشمزه هستند در هنگام صبحانه خوراکی های زیادی برای انتخاب دارید که با خوردن آن ها روزی پرانرژی را شروع می کنید. دارا بودن این امکانات موجب شده تا ب یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره آنکارا تبدیل شود.

 

از امکانات تفریحی هتل وجود دو استخر سرپوشیده و فضای باز است که با طراحی زیبا و آب تمیز می توانید در آنها شنایی لذت بخش داشته باشید. البته تفریح در این هتل فقط به استخر و شنا محدود نمی شود و در آن می توانید تنیس، اسکواش، دارت و بیلیارد را هم در برنامه روزانه تان قرار دهید. مطمئنا با انجام این همه بازی و تفریح آنقدر سرگرم می شوید که دیگربه سختی می توانید برای تماشای جاذبه های شهر از هتل خارج شوید و از این همه امکانات موجب شده تا این هتل به یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره آنکارا تبدیل شود. برای رزرو هتل در آنکارا می توانید هر یک از این هتل ها را بسته به سلیقه خود انتخاب کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.