شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

معرفی کامل هتل پنج‌ستاره الیت ورلد ( همراه با فیلم)

سایت تخصصی معرفی بهترین هتل های ترکیه

معرفی کامل هتل پنج‌ستاره الیت ورلد ( همراه با فیلم)

۱۳۳ بازديد
معرفی کامل هتل پنج‌ستاره الیت ورلد ( همراه با فیلم)
 هتل پنج‌ستاره الیت ورلد در فاصله ۵۰ متری از میدان تقسیم در شهر زیبای استانبول واقع شده‌است. این هتل دسترسی بسیار راحتی به جاذبه‌های دیدنی و مراکز تفریحی تجاری شهر دارد. خیابان استقلال با همه مراکز خرید و مکان‌های دیدنی آن در نزدیکی از هتل واقع شده‌است.

 اتاق‌های مدرن هتل دارای تهویه‌مطبوع، تلویزیون، فضای نشیمن و حمام با سنگ‌های مرمر به‌همراه سشوار و لوازم‌بهداشتی می‌باشد.

 رستوران «الیت « با انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی آماده پذیرایی می‌باشد. انواع نوشیدنی، کوکتل و اسنک در بارهای هتل سرو می‌شود. در «فیت بار» انواع بشقاب‌ها و نوشیدنی‌های تازه و ارگانیک ارائه می‌گردد.

ازجمله امکانات تفریحی این هتل می‌توان به استخر سرپوشیده، استخر مخصوص کودکان، باشگاه بدنسازی اشاره کرد. یک حمام ترکی هم با سنگ‌های مرمر هم در هتل موجود است. اینترنت وای‌فای، پارکینگ، خدمات خشک‌شویی، میز راهنمای تور، انبار چمدان، امکان کرایه اتومبیل، امکان تبدیل ارز و خدمات کانسیرج از دیگر تسهیلات هتل الیت ورلد استانبول می‌باشد. پذیرش هم به‌صورت ۲۴‌ساعته آماده پاسخگویی می‌باشد. (لازم به ذکر است هریک از موارد فوق ممکن است مشمول پرداخت هزینه جداگانه باشند)
این هتل ۵ ستاره که در سال ۲۰۱۴ ساخته شده، در فلوریا و در بزرگراه E5 قرار دارد و به فرودگاه بین المللی آتاتورک نزدیک است. این هتل دارای یک استخر سرپوشیده و امکانات فراوانی از جمله آبگرم، سونا، سالن بدنسازی و حمام ترکی می باشد. خط مترو فرودگاه می تواند دسترسی آسانی را برای شما به قسمت های مختلف شهر فراهم کند. نمونه های معتبر از غذاهای ترکی و بین المللی در رستوران هتل ارائه می شود و همچنین در کافه نیز همراه با موسیقی زنده، انواع نوشیدنی ها سرو می گردد. هتل الیت ورد استانبول Istanbul Elite World Hotel همچنین خدمات حمل و ننقل رایگان را برای فرودگاه آتاتورک که از هتل ۵۰ کیلومتر فاصله دارد، ارائه می دهد. در ادامه همراه با الی گشت باشید تا ویژگی های رفاهی، خدماتی و تفریحی هتل الیت ورد استانبول را به همراه فاصله آن با جاذبه های شهر، به شما معرفی کنیم.
هتل الیت ورد استانبول
خدمات رفاهی هتل الیت ورد استانبول

خدمات رفاهی در این هتل ۵ ستاره شامل امکانات برگزاری جلسات و رویدادها با ۲۵۷۷ متر فضای کنفرانس و ۹ اتاق جلسه، مرکز تجاری ۲۴ ساعته، مغازه های هدیه یا دکه روزنامه فروشی و امکان استفاده از پارکینگ خودرو بدون هزینه اضافی می باشد. همچنین پذیرش ۲۴ ساعته هتل و راهنمای خدمات تور و بلیط به مهمانان ارائه می شود و شما می توانید از انبار چمدان موجود در این هتل نیز در مواقع ضروری استفاده نمایید. قسمت نظافتی هتل شامل نظافت روزانه می باشد و دیگر خدمات شست و شو نظیر اتوشویی، خشکشویی و اتوکشی هزینه ای جداگانه دارد. ایستگاه کامپیوتر، خدمات نگهبانی هتل، دستگاه خودپرداز بانک، دستگاه فکس، صبحانه با هزینه اضافی از دیگر خدمات رفاهی این هتل محسوب می گردد. کارکنان چند زبانه این هتل به زبان های انگلیسی و ترکی صحبت می کنند. امکان دسترسی به سالن آرایش و زیبایی، مناطق مخصوص برای کشیدن سیگار، قهوه و چای در مناطق مشترک، دسترسی داشتن به تلویزیون در بخش های عمومی هتل، اینترنت وای فای به صورت رایگان در تمام محوطه های هتل از جمله رستوران ها، لابی و دیگر محوطه های عمومی در دسترس است. برای پذیرش و اخذ اتاق می توانید از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۲۴:۰۰ اقدام کنید و جهت تحویل دادن اتاق باید قبل از ساعت ۱۲:۰۰ اقدام کنید.
هتل 5 ستاره الیت ورد
امکانات تفریحی الیت ورد استانبول

در این هتل ۵ ستاره امکانات تفریحی از جمله استخر داخل سالن (تمام سال)، مرکز تناسب اندام، آبگرم و مرکز سلامتی، خدمات زیبایی و سونا به چشم می خورد، البته دارای یک کافه می باشد که مهمانانش می توانند از محیط دلنشین آن استفاده کنند و نوشیدنی دلخواه خود را در این مکان بنوشند.

 

رستورن هتل
صبحانه بوفه در دسترس می باشد و برای هر روز بین ساعت ۶ تا ۱۰ صبح سرو می شود.
رستوران الیت Elite Restaurant: این رستوران متخصص در غذاهای بین المللی و سرو غذا برای صبحانه، ناهار و شام است.
کوزین ایتالین لولیوا Cuisine Italian Loliva: این رستوران متخصص غذاهای ایتالیایی است و فقط به شام ​​می پردازد. مهمانان می توانند از کافه نیز استفاده کنند.
کافه ویتامین Vitamin: این رستوران فقط مخصوص خوراک های سبک می باشد.
خدمات اتاق ۲۴ ساعته در دسترس است.
هتل 5 ستاره الیت ورد استانبول
امکانات اتاق های هتل الیت ورد استانبول

در این هتل که دارای ۱۸۱ اتاق در ۹ طبقه می باشد، امکاناتی از قبیل تهویه مطبوع و دسترسی به اینترنت وای فای بدون هزینه اضافی و رایگان موجود است. همچنین امکاناتی از جمله ملافه های ضد آلرژی، اتو ومیز اتو، گاوصندوق، قهوه و چای ساز، سرویس خواب با کیفیت، تلفن و تلویزیون صفحه تخت که شبکه های جهانی را پوشش می دهد، علاوه بر این، میز مطالعه در اتاق ها در دسترس است و خدمات اتاق در ساعات محدود ارائه می گردد. سرویس حمام اتاق ها دارای ترکیب دوش و وان است و لوازم بهداشتی نظیر شامپو، صابون، حوله و … در آن ها دیده می شود. سشوار و یخچال هم در تمام اتاق های هتل استانبول موجود هستند. در هر صورت اگر نیاز به وسیله و یا خدمتی خاص داشتید می توانید آن را از میز پذیرش درخواست دهید و همچنین در صورتی که نیاز به تخت اصافه نیز داشتید می توانید آن را از میز پذیرش با پرداخت هزینه اضافه بخواهید.
هتل الیت ورد در استانبول
انواع اتاق های هتل الیت ورد استانبول

    اتاق استاندارد: یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی و چشم انداز شهر و صبحانه رایگان برای دو نفر نیز می باشند.
    اتاق دبل دولوکس: این اتاق ها ۳۶ متر مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی و چشم انداز شهر و صبحانه رایگان برای دو نفر نیز می باشند.
    اتاق دبل دولوکس با تخت اکسترا: این اتاق ها ۳۶ متر مساحت دارند، یک تخت دو نفره اکسترا در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی و چشم انداز شهر و صبحانه رایگان برای دو نفر نیز می باشند.
    اتاق دبل دولوکس با تراس: این اتاق ها ۳۰ متر مساحت دارند، یک تخت دو نفره اکسترا در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی و چشم انداز شهر و صبحانه رایگان برای دو نفر نیز می باشند.
    اتاق تویین دولوکس: این اتاق ها ۳۶ متر مساحت دارند، دو تخت یک نفره در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی و چشم انداز شهر و صبحانه رایگان برای دو نفر نیز می باشند.
    دو اتاق دبل متصل: این اتاق ها ۶۰ متر مساحت دارند، دو تخت دو نفره بزرگ در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی و چشم انداز شهر و صبحانه رایگان برای دو نفر نیز می باشند.
    سوییت کینگ: این سوییت ها ۱۷۵ متر مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی و چشم انداز شهر و صبحانه رایگان برای دو نفر نیز می باشند.
    سوییت جونیور: این سوییت ها ۶۱ متر مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی و چشم انداز شهر و صبحانه رایگان برای دو نفر نیز می باشند.
    سوییت کلاسیک با چشم انداز شهر: یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی و چشم انداز شهر و صبحانه رایگان برای دو نفر نیز می باشند.

هتل 5 ستاره الیت ورد در استانبول
فاصله هتل تا جاذبه های استانبول

    مسجد سلیمانیه: این مسجد حدودا ۸ کیلومتر از شما دورتر است که با ۴۴ دقیقه تاکسی سواری می توانید به آنجا برسید. با استفاده از مترو ۵۷ دقیقه ای می رسید.
    بازار ادویه و بازار بزرگ تکسیم استانبول: ۱۴ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. با تاکسی تا آنجا ۴۲ دقیقه طول می کشد، با مترو ۶۵ دقیقه ای خواهید رسید.
    مسجد آبی: این مسجد حدودا ۱۴ کیلومتر از شما دورتر است که با تاکسی ۳۳ دقیقه ای و با استفاده از اتوبوس ۵۲ دقیقه ای می رسید.
    ایاصوفی: حدودا ۱۶ کیلومتر تا شما فاصله دارد که می توانید با تاکسی ۴۱ دقیقه ای به آنجا بروید. با مترو مسیر شما ۵۶ دقیقه حدودا طول خواهد کشید.
    خیابان استقلال: تنها ۱۵ کیلومتر با شما فاصله دارد و با تاکسی ۴۶ دقیقه بعد شما در این خیابان خواهید بود.
    کاخ دلما باغچه: ۱۵ کیلومتر تا شما فاصله دارد که می توانید توسط تاکسی این مسافت را ۴۲ دقیقه ای طی کنید. با اتوبوس نیز تنها ۶۰ دقیقه راه در پیش دارید.
    میدان تکسیم: تنها ۱۴ کیلومتر با شما فاصله دارد و بوسیله تاکسی ۴۰ دقیقه طول می کشد تا به این میدان برسید و با اتوبوس نیز ۵۳ دقیقه در راه خواهید بود.
    فرودگاه آتاتورک تکسیم استانبول: ۶ کیلومتر تا شما فاصله دارد. اگر ترافیک نباشد و تاکسی بگیرید، حدودا ۱۲ دقیقه ای می رسید. وسایل نقلیه عمومی ۳۲ دقیقه زمان نیاز دارند.
    فرودگاه سابیها: ۴۵ کیلومتر فاصله تا این فرودگاه دارید که اگر تاکسی بگیرید، ۷۲ دقیقه در راه خواهید بود.


امکانات الیت ورد استانبول
  • رستوران
  • خدمات 24 ساعته در اتاق
  • کافی شاپ
  • ترانسفر فرودگاهی
  • آسانسور
  • خشکشویی
  • گاو صندوق
  • تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
  • سشوار
  • سرویس رایگان رفت و آمد
  • پارکینگ
  • امکانات ورزشی و تفریحی
  • استخر سرپوشیده
  • سونا
  • ماساژ
  • باشگاه بدنسازی
  • خدمات اینترنت
  • اینترنت وای فای رایگان در تمام نقاط هتل

مشکل کار نکردن زیرنویس یا به هم ریختگی آن در vlc

برخی از کاربران در بخش VLC پست گذاشته اند که  زیرنویس های سفارشی VLC media player کار نمی کنند ، زیرنویس ها برای فیلم هایی که پخش شده نمایش داده نمی شوند.

بنابراین ، این کاربران نمی توانند فیلم ها را با زیرنویس در VLC ببیند. اگر زیرنویس در VLC نمایش داده نشود ، چه کاری می توانم انجام دهم؟

1. subtitle setting را در VLC بررسی کنید

1.VLC media player را باز کنید.

2.روی منوی Tools کلیک کنید.

3.گزینه Preferences را کلیک کنید.

4.سپس تب Subtitles / OSD را که به طور مستقیم در زیر نشان داده شده است ، انتخاب کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.